Enkeltmandsundervisning

Målgruppen

Enkeltmand er et undervisningstilbud for unge fra 7. til 9.klasse, der af forskellige årsager står uden et skoletilbud. Vi tilbyder undervisning i dansk, matematik og engelsk i minimum  10-12 timer om ugen. Undervisningen foregår som regel enkeltvis eller i små grupper. Undervisningen kan også tilpasses individuelt i forhold til antal lektioner.

Enkeltmandsundervisningen er midlertidig, indtil der findes et permanent skoletilbud til den unge.

Hvor og hvordan foregår undervisningen?

Undervisningen foregår på Ungdomsskolen, Bregnegårdsvej 21B, 2900 Hellerup. Skoleåret følger den almindelige skole-og feriekalender, og vi har løbende optag af elever.

Hvordan og hvornår ansøger jeg?

Enkeltmand er et visiteret tilbud, derfor skal Skolevisitationen i Gentofte kontaktes på Skolevisitation@gentofte.dk. Nærmere oplysninger ved afdelingsleder Jesper Thanning tlf.nr. 30554292.